Συχνές Ερωτήσεις
Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας υπολογιστής με πρόσβαση στο Internet και διάθεση για αγορές. Δεν απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, δηλαδή σε μετρητά στον υπάλληλο της μεταφορικής με την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του soundclub.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση κατασκευαστή.
Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τότε το κατάστημα δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η εταιρεία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα soundclub.gr.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
Συγκεκριμένα:
Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν στο κατάστημα, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό/ποιοτικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν.
Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος.
Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 14 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας εσείς το κόστος της μεταφοράς του στο κατάστημά μας.
Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι πολύ εύκολη. Αφού κάνετε “login” στο λογαριασμό σας στο soundclub.gr, δίνοντας το email σας και τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ο λογαριασμός μου», ο οποίος βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.
Στο soundclub.gr μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας έχοντας την επιλογή πληρωμής με τρεις (4) διαφορετικούς τρόπους:
1) Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στην έδρα μας
Μπορείτε να παραλάβετε και να πληρώσετε στην έδρα μας, Λ.Σαλαμίνας 58 Κερατσίνι, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του καταστήματος.
2) Μέσω αντικαταβολής, με πληρωμή της παραγγελίας σας κατά την παραλαβή της στο χώρο σας
Η εξόφληση της παραγγελίας σας γίνεται με μετρητά κατά την παράδοση της στη διεύθυνση αποστολής, που έχετε επιλέξει.
3) Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας
Μπορείτε να καταθέσετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
4) Πληρωμή μέσω PayPal.
Η πληρωμή με PayPal γίνεται υπό τους αυστηρούς όρους συναλλαγών που επιβάλλει η εταιρεία PayPal.
Δε χρειάζεται να ανησυχείτε. Γράφετε το mail σας στο πεδίο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας?» που βρίσκεται στη σελίδα εισαγωγής και πατάτε το κουμπί «ΥΠΟΒΟΛΗ». Άμεσα θα λάβετε στο mail σας ένα νέο προσωρινό κωδικό, που θα σας επιτρέψει να μπείτε στο λογαριασμό σας. Μετά την είσοδο στο λογαριασμό σας μπορείτε να αλλάξετε τον προσωρινό αυτό κωδικό που σας εστάλη με ένα νέο διαφορετικό κωδικό, της δικής σας επιλογής.
Σε κάθε περίπτωση, αν ξεχάσατε τον κωδικό σας δε χρειάζεται και δεν πρέπει να ανοίξετε νέο λογαριασμό. Ανοίγοντας νέο λογαριασμό θα χάσετε όλες τις πληροφορίες για τις προηγούμενες παραγγελίες σας στο soundclub.gr και το σύστημά μας θα σας αντιμετωπίσει σαν καινούριο πελάτη.
Η διαδικασία αγοράς στο soundclub.gr είναι πολύ εύκολη:
1. Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες που βρίσκονται στο κεντρικό menu της μπάρας, πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας και βρείτε αυτό που ψάχνετε.
2. Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το και κάντε κλικ στο κουμπί «ΤΟ ΘΕΛΩ», το οποίο βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν.
3. Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο link καλάθι αγορών το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε και να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας.
4. Κάντε κλικ για να ολοκληρώσετε την αγορά σας δίνετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που σας ζητά η φόρμα . Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας μετρητά τον υπάλληλο της μεταφορικής με την παραλαβή της παραγγελίας σας, είτε μέσω κατάθεσης σε λογαριασμό, είτε μέσω PayPal.